فرماندار ساری مطرح کرد:
افزایش ۳۰درصدی ظرفیت انتقال آب
فرماندار ساری با بیان اینکه تأمین آب شرب پایدار از اولویتهای اساسی مدیریت شهرستان است افزود: در مدیریت منابع آبی نگاه مقطعی نداریم و به آینده شهرستان ساری می اندیشیم.


