مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور مطرح کرد:
4نفر از کارمندان شرکت نفت شهید شدند/بنزین به اندازه کافی داریم
مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی کشور با اشاره به شهارت چهارنفر از پرسنل صنعت نفت در حملات شب گذشته دشمن با زیرساختهای انرژی گفت: بنزین به اندازه کافی در انبارهای نفتی ذخیره شده است.


