نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی در جلسه شورای ورزش و تربیت بدنی شهرستان ساری مطرح کرد:
نیاز باشد برای حل مشکلات هیاتها در سطح ملی هم جلسه میگذاریم
بابایی با بیان اینکه در طول ۳سال گذشته بیش از ۲۰میلیارد تومان برای باشگاهها اعتبار دادیم، گفت:نیاز باشد برای حل مشکلات هیاتها در سطح ملی هم جلسه میگذاریم


