ندای تجن گزارش می دهد:
واحدهای صنعتی نقشی در ناترازی انرژی ندارند/دولت ضرر ناشی از قطع برق و گاز واحدهای تولیدی را جبران کند
خانه صمت مازندران در نامه ای به استاندار خواستار توجه بیشتر دولت به واحدهای تولیدی شد و اعلام کرد که لازم است بخشی از خسران واحدهای صنعتی ناشی از قطع برق از سوی دولت جبران شود.


