توانمندسازی جوانان از برنامه های کانون خدمت رضوی است
توانمندسازی جوانان از برنامه های کانون خدمت رضوی است
حسینی نژاد کمک به نیازمندان و توانمندسازی جوانان بیکار را از برنامه های کانون خدمت رضوی شهرستان ساری عنوان کرد.


به گزارش ندای تجن_ مسئول کانون خدمت رضوی شهرستان ساری رسیدگی به محرومین و ترویج فرهنگ رضوی را دو هدف اصلی تشکیل کانون‌ها عنوان کرد و بیان داشت: خوشبختانه تاکنون این کانون‌ها در مساجد سطح شهر و روستاها تشکیل‌شده و این جلسات نیز به جهت هماهنگی بیشتر برگزار می‌شود تا در جهت ترویج فرهنگ رضوی و رسیدگی به محرومین وحدت رویه‌ای بین همه کانون‌ها اتفاق بیفتد.
سیدعباس حسینی نژاد همچنین بحث توانمندسازی محرومین و جوانانی که بیکارند، رسیدگی به محرومین و مستضعفین و کمک به آن‌ها را از دیگر برنامه‌های این کانون‌ها برشمرد.


ایشان فعالیت چشمگیر خادمیاران در پویش سفره ای به وسعت ایران در ماه مبارک رمضان را خیلی خوب دانست که از این‌جهت ابراز خرسندی کرد.
وی به وظایف خادمیاران رضوی اشاره کرد و گفت: خادمیاران رضوی باید در طول هفته شش ساعت با کانون محل خدمت خود و در جهت رفع محرومیت زدایی و کمک به محرومان خدمت نمایند.


در ادامه سیدمحمد عمادی مسئول کانون تخصصی زیارت اولی ها خدمت رضوی شهرستان ساری عنوان کرد: کانون عمومی یکی از موارد 20گانه ای است که اعضاء آن با توکل و توسل به خداوند تبارک و تعالی و علاقه به وجود مقدس آقا علی بن موسی الرضا(ع) مشغول خدمت رسانی و دستگیری نیازمندان جامعه هدف هستند
همچنین در این جلسه در خصوص برنامه ریزی جهت شناسایی نیازمندان و تسهیل کاروان های زیارت اولی مباحثی مطرح شد تا در اولین فرصت حضور تشرف به حرم امام رضا(ع) برایشان فراهم شود.

وی گفت: در ماه مبارک رمضان تعداد 30 سبد کالا به ارزش ریالی حدود 150،000،000 ریال توسط کانون های محلی بین افراد بی بضاعت توزیع گردید