پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی
پیام مدیرکل هنرهای نمایشی به جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی
کاظم نظری، مدیرکل‌ هنرهای نمایشی در پیامی به مناسبت برگزاری اولین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی، حضور سه هزار نوجوان هنرمند مازندرانی در این رویداد را امیدی برای ایران آباد و سرافراز مطرح کرد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران، کاظم نظری، مدیرکل‌ هنرهای نمایشی کشور به نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی پیام داد.

متن این پیام به شرح زیر است:

«نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی که با ابتکار اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برگزار می‌شود در جهت کشف استعدادها و توسعه هنر نمایش بومی/محلی سرزمین‌مان ایران عزیز است. حضور بیش از سه هزار نوجوان هنرمند مازندرانی امیدی برای ایران آباد و سرافراز به همراه دارد.

به دست‌اندرکاران این رویداد خلاقانه بزرگ ملی تبریک عرض می‌کنم و دوام توفیق روزافزون شما خادمین فرهنگ و هنر را از خداوند منان خواهانم.»

نخستین جشنواره بومی و محلی نوجوان مازنی با برنامه‌ریزی و حمایت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و مشارکت و همکاری اداره‌کل آموزش و پرورش مازندران با هدف حفظ و احیای فرهنگ بومی، محلی و زبان و گویش‌های مازندرانی، شناسایی و کشف استعدادهای نو و خلاق برای ترویج آداب و سنن و سایر ظرفیت‌های پیدا و پنهان فرهنگی استان و همچنین پیوند نسل‌های جدید و مانوس با فناوری دیجیتال و فضای مجازی با یکدیگر به دبیری حسین جوادی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران به میزبانی شهرستان محمودآباد در اردیبهشت 1402 برگزار خواهد شد