برگزاری جلسه هماهنگی قرارگاه‌ محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اداره‌کل آموزش‌و پرورش استان مازندران
برگزاری جلسه هماهنگی قرارگاه‌ محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اداره‌کل آموزش‌و پرورش استان مازندران
جلسه هماهنگی قرارگاه‌ محرومیت زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا با اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران برگزار شد.


به گزارش ندای تجن – در این نشست که با حضور حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش استان مازندران، رضا سلیمان‌نژاد جانشین فرماندهی قرارگاه محرومیت‌زدایی پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا،سعید حسن‌زاده مسئول کارگروه تعلیم و تربیت قرارگاه و عادل الندانی مسئول اجرایی قرارگاه برگزار شد، فعالیت‌های قرارگاه در حوزه‌ی تعلیم و تربیت تشریح شد. طرفین بر لزوم همکاری متقابل و تعاملات سازنده برای پیشبرد اهداف و برنامه‌های مختلف فرهنگی، علمی، آموزشی و زیرساختی تاکید داشتند.
سلیمان‌نژاد گفت: این قرارگاه با تکیه بر فعالیت‌های مشارکتی و همکاری با دست‌اندکاران بخش‌های مختلف و مردم در روستاهای مناطق کمتر برخوردار می‌کوشد تا با مشارکت‌پذیری مسائل و مشکلات ساکنان این مناطق را کاهش دهد.
وی افزود در سال جاری منطقه‌ی هزارجریب بهشهر جهت اجرای فعالیت‌های الگویی که قابلیت تعمیم‌پذیری به سایر نقاط مشابه را داشته باشد به عنوان منطقه هدف قرارگاه در حوزه تعلیم و تربیت انتخاب شده است.
سلیمان‌نژاد در پایان ضمن قدردانی از مجموعه‌ی اداره کل آموزش و پرورش استان مازندران به جهت همکاری‌های گذشته در راستای خدمت به دانش‌آموزان مناطق محروم، ابراز امیدواری کرد در سال جاری نیز همکاری‌های طرفین همچنان ادامه داشته باشد و فعالیت های گسترده‌تری را در سطح مدارس این مناطق شاهد باشیم.
کمالی نیز ضمن قدردانی از تلاش‌ها و خدمات قرارگاه در مناطق کمتر برخوردار استان به دانش‌آموزان این مناطق، اعلام آمادگی کرد که در برنامه‌های قرارگاه در مناطق هدف، کمال همکاری و هم‌افزایی را خواهند داشت.

  • منبع خبر : دریافتی