نخستین جلسه شورای فرهنگی پست مازندران برگزار شد
نخستین جلسه شورای فرهنگی پست مازندران برگزار شد
مدیرکل پست مازندران خواستار برخورد با نابهنجاری های اجتماعی با رویکرد فرهنگی و مدبرانه شد.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی اداره کل پست استان مازندران، نخستین جلسه شورای فرهنگی پست استان با حضور محسن بخشی مدیرکل و اعضای کمیته شورای فرهنگی در سالن جلسات پست استان برگزار شد .
در جلسه هم اندیشی اعضای شورای فرهنگی پست استان با مدیرکل پست مازندران در پی مطالبه و درخواست برخی از همکاران مبنی بر ضرورت برخورد با برخی بد حجابی ها و گسترش آن در باجه های پستی شدند : ادارات پست استان برای برخورد با این نا هنجاری ها هیچ محدودیتی ندارد، ولی در بحث هنجارهای اجتماعی آسیب زدایی و بسترسازی امری ضروری است.
محسن بخشی مدیرکل پست استان ضمن تبریک عید نوروز وقبولی طاعات و عبادات ،وی مقابله با بدحجابی را نیازمند اهتمام جدی دانست و افزود: باید به این نکته ضروری توجه داشت که ورود به این عرصه باید عالمانه، آگاهانه و با برنامه‌ریزی فرهنگی همراه باشد.
وی اظهار داشت: کوچک ترین بی تدبیری و موضع گیری غیر اصولی در این حوزه تبعات اجتماعی زیادی ایجاد می کند.
محسن بخشی مدیرکل پست مازندران گفت: برخورد با ناهنجاری‌ها و بی حجابی‌ها در جامعه باید به عنوان یک مطالبه عمومی از دستگاه‌های اجرایی و متولی فرهنگ مطرح شود.
بخشی تاکید کرد: نهادهای مختلف به ویژه دستگاه‌های متولی امور فرهنگی باید فرهنگ‌سازی مناسبی در حوزه عفاف و حجاب انجام دهند و از طریق پیام‌های فرهنگی جوانان را آگاه کنند.
در ادامه این نشست مقرر شد برنامه های فرهنگی اقامه نماز-امربه معروف و نهی ازمنکر-بسیج –رفاهیات پرسنلی و ورزشی- عفاف و حجاب مورد بحث و گفتگو پرداخت شد که طی بخشنامه ای از سوی دبیر شورای فرهنگی به واحدها و ادارات ابلاغ گردد.