حفر ، تجهیز و  بازسازی 9 حلقه چاه در آمل با افزایش دبی 240 لیتر در ثانیه
حفر ، تجهیز و  بازسازی 9 حلقه چاه در آمل با افزایش دبی 240 لیتر در ثانیه
با حفر و تجهیز دو حلقه چاه و نیز بازسازی و بهسازی 7 حلقه چاه دیگر در شهرستان آمل ظرفیت تامین آب شهرستان به مقدار 240 لیتر در ثانیه افزایش یافت.

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب مازندران؛ مهندس شعبان زروکی مدیر امور آبفا شهرستان آمل در گفتگویی ضمن ارائه گزارش عملکرد یکساله اظهار داشت: طی این مدتاصلاح و توسعه بیش از 40 هزار متر شبکه آبرسانی، 584 مورد اصلاح ، بازسازی و استاندارد سازی انشعابات فرسوده، واگذاری 3160 فقره انشعاب آب، رفع 5321 فقره شکستگی خطوط انتقال، شبکه توزیع و انشعابات، شناسایی و قطع 427 فقره انشعابات غیر مجاز، تعویض 4365 فقره کنتور خراب، همچنین تعمیر و بهسازی 2دستگاه پمپ ایستگاههای پمپاژ، تعویض و راه اندازی 27 دستگاه الکتروموتور، 44 فقره تعمیر و نگهداری دیزل ژنراتور انجام شده است.

وی از کلنگ زنی و افتتاح دو پروژه آبرسانی در سال گذشته خبر داد و افزود: در یک سال اخیر   226 فقره نصب و تعمیر و راه اندازی تابلو چاه ، راه اندازی و تعمیر و سرویس 44 فقره دستگاه کلرزن،7474 مورد آزمایش میکروبی و شیمیایی کنترل کیفی آب، شستشوی400کیلومتر شبکه توزیع و50 باب مخازن ذخیره آب اجراء شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب آمل با اشاره به ارائه خدمات امدادی به منظور رفع بحران یخبندان و قطع آب پلور ، برگزاری 7 مورد میز خدمت مردمی، انجام آزمایش سلامت کارکنان و ….. را از دیگر اقدامات و عملکرد این امور طی سال گذشته عنوان کرد.