تاکید بر تکمیل پروژه‌های شهر ساری/لزوم همکاری دولت برای جذب سرمایه‌گذار
تاکید بر تکمیل پروژه‌های شهر ساری/لزوم همکاری دولت برای جذب سرمایه‌گذار

به گزارش ندای تجن- امروز صبح طی برگزاری مراسمی به مناسبت روز شوراها معارفه شهردار ساری با حضور علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، زنگوران مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری،زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، نوبخت فرماندار ساری، اعضای شورا و اصحاب رسانه مازندران در محل […]

به گزارش ندای تجن- امروز صبح طی برگزاری مراسمی به مناسبت روز شوراها معارفه شهردار ساری با حضور علیخانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار، زنگوران مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری،زارعی و بابایی کارنامی نمایندگان مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، نوبخت فرماندار ساری، اعضای شورا و اصحاب رسانه مازندران در محل صحن شورا برگزار شد.

رییس شورای شهر در ابتدای جلسه 9اردیبشهت روز شوراها را نقطه عطفی برای شکل گیری شورا عنوان کرد و گفت:مردم دارای عیار هستند و ارزش آنان مهم است.

شعبانی از شهردار خواست تا مدیران متعهد و کارآمد را به عنوان نیروی کار استفاده کند و تعامل مناسب با اعضای شورا داشته باشد.

در ادامه سیدذوالفقار شریفی یکی دیگر از اعضای شورا بر اتمام پروژه های زباله شوز و پل تا پل تاکید کرد و ادامه داد:از شهردار می خواهیم تا نگاه ویژه به روستاهایی که به شهر پیوستند داشته باشد و خدمات رسانی به آنان انجام شده اما حق شهرداری و شهروندان را نتوانستیم بگیریم.

شهرام ایرجی نیز به مشکلات و مسایل ساری اشاره کرد.

حسن احمدی نیز بر لزوم تحکیم اراده شهرداری برای جذب اسپانسر تاکید کرد و افزود:نیاز به طرح مصوب برای جذب سرمایه گذار است که در مسیر به همکاری معاون استانداری و نمایندگان مجلس و شخص استاندار نیاز است.

وی به اجرای طرح های نارنجستان و ابن شهرآشوب اشاره کرد و گفت:برای پروژه پارک صفرآباد نیز سرمایه گذار آمد که هزینه ای که می کنند باید جذابیت داشته باشد.

این عضو شورا بر رفع مشکلات آسفالت در شهر ساری تاکید کرد .

نماینده دفتر نمایندگی رهبر فرزانه در مازندران نیز با اشاره به مسایل و مشکلات موجود در ساری وجود دارد برای شهردار آرزوی موفقیت کرد و قول همکاری و مساعدت داد.

زارعی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی نیز بر نقش مردم در فعالیت شورا تاکید کرد و گفت:شهروشورای شهر جایگاه مهمی دارد امروز اقدامات بسیاری انجام می شود که مردم می بینند و قضاوت می کنند.

وی با بیان اینکه شهرداری به عنوان مرکز استان دارای اهمیت است، افزود: بهتر بود مراسم معارفه در سالن آمفی تئاتر بزرگی برگزار می شد.

زارعی بر انجام پروژه زباله سوز ساری و ضررمالی که مردم طی 10سال گذشته به دلیل هزینه کرد جمع آوری و حمل زباله متحمل شدند اشاره کرد و گفت: چندماه دیگر که رئیس جمهور به مازندران می آید چه پاسخی به او می دهیم.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نگران نباشیم که اختلاف سلیقه میان نمایندگان یا برخی مدیران وجود دارد، ادامه داد: اگر اختلاف از حاشیه به متن بیاید دچار مشکل می شویم.

وی خواستار برگزاری جلساتی برای پیگیری پروژه های شهر ساری شد و افزود:تعداد 10الی 15پروژه در ساری را نوشتم که نیاز به تصمیم گیری در وزارت کشور دارد.

زارعی بلندمرتبه سازی را یکی از مشکلات ساری اعلام کرد که اجازه احداث آن داده نمی شود.

علی بابایی کارنامی نیز به مشکلات پایین بودن سرانه آب در کشور اشاره کرد و افزود:مشکلات ساری با کمک بانک ها و نخبگان حل می شود.

وی به طراحی نقشه و راه جدید برای ساری اشاره کرد و گفت:ان شاالله تا پایان سال امنیت شغلی برای کارکنان شهرداری، تکمیل پروژه زباله سوز و بلندمرتبه سازی محقق می شود.