یک بانو برای رونق توسعه کشاورزی و توانمندسازی بانوان وارد میدان شد
یک بانو برای رونق توسعه کشاورزی و توانمندسازی بانوان وارد میدان شد
انتصاب معصومه صفری اوریمی به عنوان اولین مدیر بانوی سازمان جهاد کشاورزی استان در شهرستان قائم‌شهر، فصل جدیدی در تاریخ این سازمان آغاز شد

ندای تجن_. این مراسم که با حضور بانوان فعال در حوزه کشاورزی و مقامات ارشد استانی همراه بود، نویدبخش آینده‌ای روشن برای توسعه کشاورزی و تقویت نقش زنان در مدیریت این بخش است.

به گزارش روابط عمومی مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر، طی مراسمی با حضور قربانی فرماندار قائم‌شهر، رعیت‌پناه معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان جهاد کشاورزی استان، و هاشم‌پور مدیر حوزه ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان، مهدی زاده مدیر حراست سازمان و خانم معصومه صفری اوریمی به عنوان سرپرست مدیریت جهاد کشاورزی شهرستان قائم‌شهر منصوب شدند.

این انتصاب تاریخی، اولین بار است که یک مدیر زن مسئولیت مدیریت جهاد کشاورزی در شهرستان‌های این سازمان را بر عهده می‌گیرد.

این مراسم با تقدیر از سال‌ها تلاش و خدمات ارزشمند درویش نیا، مدیر پیشین این مجموعه، همراه بود.

در حکم انتصاب خانم صفری اوریمی که توسط بابک مومنی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران صادر شد، بر اهمیت تعامل مؤثر با همکاران، بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی، تعاونی و خصوصی، و تلاش بی‌وقفه در جهت تحقق اهداف عالی بخش کشاورزی تأکید شده است.

در بخشی از این حکم آمده است:

با عنایت به سوابق و تجارب جنابعالی، انتظار می‌رود با تعامل مؤثر با همکاران و بهره‌گیری از کلیه ظرفیت‌های موجود، گام‌های مؤثری در راستای رشد و توسعه بخش کشاورزی برداشته شود.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان مازندران همچنین بر اجرای دقیق سیاست‌ها و برنامه‌های ابلاغی تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که این انتصاب منجر به ارتقای سطح رضایت‌مندی نیروی انسانی و جامعه مخاطب بخش کشاورزی شود.

در ادامه این مراسم، مسئولان با حضور در مدیریت شهرستان قائم‌شهر، ضمن اشاره به نقش و جایگاه کشاورزی در توسعه اقتصادی منطقه، از همکاران این مدیریت تقدیر کردند.

حضور بانوان فعال در حوزه کشاورزی در این مراسم، بر اهمیت نقش زنان در توسعه پایدار بخش کشاورزی تأکید کرند.

با توجه به تجارب و توانمندی‌های خانم صفری اوریمی، این انتصاب نه تنها نویدبخش آینده‌ای روشن برای بخش کشاورزی شهرستان قائم‌شهر و استان مازندران است، بلکه گامی مهم در راستای توانمندسازی زنان و تقویت نقش آنان در مدیریت بخش‌های کلیدی به شمار می‌رود.

انتظار می‌رود ایشان با همکاری همکاران و بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود، گام‌های مؤثری در جهت توسعه پایدار بخش کشاورزی شهرستان قائم‌شهر بردارند.

  • منبع خبر : روابط عمومی