مدیرکل و فعالان فرهنگی به عیادت سید حسن شفیعیان رفتند
مدیرکل و فعالان فرهنگی به عیادت سید حسن شفیعیان رفتند
به دنبال بستری شدن یکی از خبرنگاران پیشکسوت روزنامه اطلاعات در بابل، مدیرکل فرهنگی و ارشاد و‌جمعی از فعالان فرهنگی به عیادت او رفتند.

ندای تجن_ خبرنگار قدیمی روزنامه اطلاعات دریکی از بیمارستان های بابل بستری شد.

عیادت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران و معاونین این اداره کل
از این خبرنگار قدیمی موسسه اطلاعات عیادت کردند.

رییسان ادارات میراث فرهنگی،ارشاد ، عضو شورای شهر ونماینده خانه مطبوعات،مسئول کانون بسیج بسیج رسانه شهرستان ، معاون فنی شهرداری، رئیس آتش نشانی ، رئیس شورای اسلامی لاله آباد بطورجداگانه ازاین خبرنگار پیشکسوت عیادت کردند

بابل-اطلاعات: بدنبال بستری شدن سیدحسین شفیعیان مفسر ،تحلیل گر اجتماعی و خبرنگار قدیمی و پیشکسوت روزنامه اطلاعات بعلت بیماری دریکی از بیمارستان های شهرستان بابل دکتر محمدی مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی ، عیسی مدانلو معاون توسعه مدیریت ومنابع ،بهمنی معاون هنری و سینمایی ،یزدانی معاون فرهنگی رسانه ای ،اکبری رئیس حوزه مدیرکل، میثم حاجی پور مدیرروابط عمومی اداره کل ارشاد اسلامی ، سیدمرتضی حسینی و مرتضی درزی پور بترتیب روسای ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرهای بابل و سیمرغ ( کیاکلا ) و صمد صالح طبری صاحب امتیاز،مدیرمسئول و خبرنگار پیشکسوت نشریه بابل نامه و علی کفایی مهر نماینده و خبرنگار پیشکسوت شهرستان بابل از وی عیات نمودند.
دراین دیدار ،محمدی پس از تفقد و دلجویی ازاین خبرنگار پیشکسوت ساعی گفت:«عرض ادب و احترام خدمت اساتید عزیز رسانه، به‌ویژه استاد شفیعیان دارم که سال‌ها با صداقت، دانش و تعهد در مسیر اطلاع‌رسانی گام برداشتند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران ادامه داد:وقتی خبر بیماری ایشان را شنیدم، بسیار متأثر شدم و بر خود واجب دانستم که هرچه زودتر در خدمتشان باشم.
وی بیان کرد:حضور امروز ما، علاوه بر عیادت، تجلیلی نمادین از مقام این چهره برجسته رسانه‌ای در شهرستان بابل است.»
وی همچنین افزود:برای من، شهرستان بابل همواره یک شهرستان ویژه فرهنگی بوده است. امیدوارم استاد عزیز ما هرچه زودتر بهبود یافته و همچنان سایه پرمهرشان بر سر جامعه رسانه‌ای استان باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران سپس با تاکید بر جایگاه رسانه در توسعه فرهنگی اظهار کرد:
«امروز را به فال نیک می‌گیریم. شما پیشکسوتان و فعالان رسانه، الگوهای ارزشمند جامعه هستید. حضور شما در کنار یکدیگر بی‌تردید زمینه‌ساز رشد و تعالی بابل در حوزه فرهنگ و هنر خواهد بود. دیدار امروز برای من افتخار بزرگی است. امیدوارم سایه پربرکت شما تا بیش از صد سال بر سر فرهنگ و رسانه استان مازندران مستدام باشد.»
درپایان این دیدار، لوح تقدیر و هدایای مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران برای تجلیل و درآستانه روزخبرنگار از زحمات و خدمات چند دهه ای اساتید پیشکسوت شفیعیان، صالح طبری و کفایی مهر در عرصه رسانه شهرستان بابل واستان اهدا شد.
:
همچنین دردیدارهای دیگر، مهران فلاح رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی شهرستان بابل، مهندس پورچالی عضو شورای اسلامی شهر بابل،مهندس قاسم یوسفی معاون فنی و عمرانی شهرداری بابل، مهندس مهدی اکبری رئیس آتش نشانی ، مهندس روح الله رستمی رئیس شورای اسلامی زرگر شهر، مهندس ذکریا نتاج مدیر سابق روابط عمومی شهرداری بابل و سیده سمیه شفیعیان نماینده خانه مطبوعات، روح الله رفیعی مسئول کانون بسیج رسانه شهرستان بابل و ایمان حسینی ازبسیج رسانه، دکترروح الله قلی پور مدیرمسئول سایت های بابل نوین و بلاغ، عمویی معاون سازمان مشاغل شهرداری بابل،( دکتر مهدی صادقی،علی احمدزاده عالمی ومیثم گرگانی) مهدی بادی کناری و خانم منیژه داداشی حاجی بترتیب مدیران روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ،کارشناسان این حوزه ، فرمانداری ويژه و دانشگاه صنعتی نوشیروانی بابل وخانم شیدایی رئیس دبیرخانه مرکزی دانشگاه مذکور هم ازاین خبرنگار روزنامه اطلاعات عیادت کردند.

✍خبراز: آسیه خسروی اردبیلی