عیادت فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور با همراهی مدیرکل منابع طبیعی مازندران-ساری از جنگلبان مجروح آملی
عیادت فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی کشور با همراهی مدیرکل منابع طبیعی مازندران-ساری از جنگلبان مجروح آملی
سرهنگ مجید ذکریایی ضمن تاکید بر حمایت‌های همه‌ جانبه سازمان از نیروهای حفاظت، با رئیس و تیم پزشکی بیمارستان دیدار و در جریان روند درمان این جنگلبان قرار گرفت.

ندای تجن_به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری امروز -چهارشنبه- نوزدهم شهریور ماه، سرهنگ مجید ذکریایی فرمانده یگان حفاظت سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور به نمایندگی از سرپرست این سازمان به همراه علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری با حضور در بیمارستان شهید بهشتی بابل، از جنگلبان مجروح یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان آمل عیادت کرد.

سرهنگ مجید ذکریایی ضمن تاکید بر حمایت‌های همه‌ جانبه سازمان از نیروهای حفاظت، با رئیس و تیم پزشکی بیمارستان دیدار و در جریان روند درمان این جنگلبان قرار گرفت.

براساس این گزارش؛ روز گذشته قاچاقچیان چوب در اقدامی تلافی جویانه، مأمور حفاظت اداره منابع طبیعی شهرستان آمل را با سلاح سرد مورد ضرب و شتم قرار داده و مجروح کردند.