پسام حفاطت از منابع طبیعی را به گوش مردم برسانید
پسام حفاطت از منابع طبیعی را به گوش مردم برسانید
مدیرکل منابع طبیعی مازندران در اولین جلسه ستاد هماهنگی هفته منابع طبیعی، گفت: پیام حفاظت از منابع طبیعی به بهترین شکل ممکن به گوش مردم برسد

ندای تجن-به گزارش روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران-ساری، اولین جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته منابع طبیعی و آبخیزداری با حضور علی باقری جامخانه مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری مازندران – ساری، مسئول حوزه نماینده ولی فقیه،معاونین، فرمانده یگان حفاظت اداره کل، اعضای ستاد هفته و برخی از رؤسای ادارات شهرستانی در محل سالن جلسات اداره‌کل برگزار شد.

در این نشست، برنامه‌های پیشنهادی مرتبط با شعار هفته منابع طبیعی سال جاری مورد بررسی قرار گرفت و درباره چگونگی اجرای طرح‌های نهضت درخت‌کاری، آموزش‌های ترویجی، فعالیت‌های فرهنگی و رسانه‌ای و مشارکت مردمی در حفاظت از منابع طبیعی تصمیم‌گیری شد.

مدیرکل منابع طبیعی استان در آغاز جلسه ضمن تأکید بر اهمیت فرهنگ‌سازی در حوزه منابع طبیعی اظهار داشت:هفته منابع طبیعی فرصتی ارزشمند برای یادآوری مسئولیت اجتماعی همه افراد جامعه در حفظ و احیای سرمایه‌های ملی است. باقری جامخانه ادامه داد: باید تلاش کنیم با برنامه‌ریزی دقیق و استفاده از ظرفیت‌های دستگاه‌ها، سازمان‌های مردم‌نهاد و رسانه‌ها، پیام حفاظت از منابع طبیعی را به بهترین شکل ممکن به گوش مردم برسانیم.

وی همچنین خواستار هماهنگی همه واحدها در اجرای منسجم برنامه‌های استانی شد و بر برگزاری آیین نمادین کاشت نهال با حضور مسئولان استانی، علما و روحانیون و اقشار مختلف مردم تأکید کرد.