به گزارش ندای تجن_ آخرین جلسه انجمن ادبیات داستانی خانه هنرمندان ساری در سال جاری به صورت دورهمی دوستانه در محل خانه هنرمندان برگزار شد.
در این جلسه اعضای انجمن به بیان نظرات خود پیرامون ادبیات داستانی پرداختند و در پایان نیز این دورهمی با صرف افطار و عکس یادگاری خاتمه یافت.
جلسات انجمن ادبیات داستانی خانه هنرمندان ساری ۲بار در طول ماه برگزار می شود .
معمولا اعضا داستانی را مشخص می کنند و به خوانش و بررسی آن از زوایای مختلف می پردازند.






