ندای تجن- به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری، نشستی با حضور، دکتر یونسی استاندار مازندران، دکتر اسکندرنیا سرپرست فرمانداری شهرستان ساری، دکتر بابایی کارنامی نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، دکتر بازوند معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حملونقل کشور و همچنین دکتر سیفی کفشگری مدیرعامل بانک ملی ایران، با هدف بررسی راهکارهای تأمین اعتبار و تسریع در آغاز عملیات اجرایی پروژه آزادراه قائمشهر به ساری برگزار شد.
در این نشست، بر اهمیت راهبردی این پروژه در توسعه زیرساختهای حملونقل استان مازندران و نقش آن در کاهش بار ترافیکی، افزایش ایمنی محورهای مواصلاتی و تسهیل تردد شهروندان و مسافران تأکید شد.
در پایان این نشست، مقرر شد با پیگیریهای مستمر و تشکیل کارگروههای تخصصی، روند تأمین اعتبار نهایی شده و مقدمات آغاز عملیات اجرایی آزادراه قائمشهر به ساری در کوتاهترین زمان ممکن فراهم شود.
دوشنبه ۴ خرداد ماه ۱۴۰۵
روابط عمومی فرمانداری شهرستان ساری




