تقدیر امام جمعه بابل از خبرنگار صداوسیما
تقدیر امام جمعه بابل از خبرنگار صداوسیما
«حجت الاسلام مجتبی «حسن» روحانی» امام جمعه بابل از تهیه گزارش خبرنگار صداوسیما قدردانی کرد.

به گزارش ندای تجن- مدتی پیش «حسینی بای» خبرنگار صداوسیما از اجتماع مردم بابل گزارش تهیه کرد و در بخش خبری 20:30 به نمایش درآورد.

در همین راستا «حجت الاسلام مجتبی «حسن» روحانی» امام جمعه بابل از تهیه این گزارش قدردانی کرد که در فیلم کوتاه زیر به نمایش درآمد.