به گزارش ندای تجن- مدتی پیش «حسینی بای» خبرنگار صداوسیما از اجتماع مردم بابل گزارش تهیه کرد و در بخش خبری 20:30 به نمایش درآورد.


در همین راستا «حجت الاسلام مجتبی «حسن» روحانی» امام جمعه بابل از تهیه این گزارش قدردانی کرد که در فیلم کوتاه زیر به نمایش درآمد.




