مدیرکل منابع طبیعی مازندران-ساری خواستار شد:
پسام حفاطت از منابع طبیعی را به گوش مردم برسانید
مدیرکل منابع طبیعی مازندران در اولین جلسه ستاد هماهنگی هفته منابع طبیعی، گفت: پیام حفاظت از منابع طبیعی به بهترین شکل ممکن به گوش مردم برسد


