معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران خبرداد:
ادارات استان از ساعت 11امروز ملزم به قطع کامل برق شهری و استفاده از ژنراتور هستند/مسئولیت اجرای این اقدام بر عهده بالاترین مقام دستگاه است
امید محبی، معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری مازندران در اطلاعیهای اعلام کرد که از ساعت ۱۱ امروز دوشنبه ۲۳ مرداد ماه همه ادارات مازندران جهت رفاه حال مردم و جلوگیری از قطع برق خانگی، ملزم به قطع برق شهری هستند.


