روابط عمومی گزارش داد:
یک بانو برای رونق توسعه کشاورزی و توانمندسازی بانوان وارد میدان شد
انتصاب معصومه صفری اوریمی به عنوان اولین مدیر بانوی سازمان جهاد کشاورزی استان در شهرستان قائمشهر، فصل جدیدی در تاریخ این سازمان آغاز شد


