دیدار جوانان منتخب فعال در انجمن‌های مردم نهاد با مسئولان استانی برگزار می‌شود
دیدار جوانان منتخب فعال در انجمن‌های مردم نهاد با مسئولان استانی برگزار می‌شود
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران گفت: دغدغه‌های جوانان و نوجوانان باهدف تسریع در رفع مشکلات آنان در تریبون های نماز عبادی سیاسی جمعه در سراسر استان مطرح شود.

به گزارش ندای تجن ، عادل عالیشان پیش از خطبه‌های نماز جمعه این هفته ساری در مصلای امام خمینی(ره) مرکز استان با اظهار این که، موتور محرکه انقلاب جمهوری اسلامی درگام دوم جوانان هستند، افزود: تحول در عرصه حکمرانی با رویکرد مردمی از راهبردهای توسعه کشور در گام دوم انقلاب است.
وی خاطر نشان کرد: انقلاب اسلامی بعد از ۴۴ سال ایستادگی به نماد مقاومت در برابر نظام سلطه بین الملل تبدیل شده است و مانایی انقلاب اسلامی در جهان پرآشوب و حادثه خیز از اعجاز جمهوری اسلامی ایران است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران با اشاره به خلق مفاهیم الگویی در انقلاب اسلامی ادامه داد: انقلاب اسلامی خالق فرهنگ پایداری، اخلاقی، مقاومت، شهادت و ایثارگری در راه آرمانهای جاودان خود است و جوانان در تحقق آن نقش غیرقابل انکاری دارند.
عالیشان اضافه کرد: براساس مصوبه جلسه سی و پنجم شورای عالی جوانان، سالروز میلاد حضرت علی اکبر (ع) به عنوان روز جوان نامگذاری شده است و هفته مصادف با میلاد مبارک ایشان به عنوان هفته جوان انتخاب شده است.
سرپرست اداره کل ورزش و جوانان مازندران اظهار داشت: از ۱۱ تا هفدهم اسفند به عنوان هفته جوان نامگذاری شده است و روز پایانی این هفته همزمان با نیمه شعبان و میلاد امام زمان (عج) می باشد که به همین مناسبت در سراسر کشور برنامه های متنوعی به منظور بزرگداشت هفته جوان برگزار می شود.
عالیشان تصریح کرد: در سطح استانی دیدار جوانان منتخب با مسئولان برگزار خواهد شد و جوانان منتخب عضو تشکل‌ها و سازمان های مردم نهاد با مقامات عالی دولت در استان دیدار خواهند داشت.
به گفته این مقام مسوول، علاوه بر جشنواره ها و جشن های استانی، برنامه های متنوعی پیش بینی شده است که شامل گفت‌وگوی جوانان با مسئولان، برگزاری برنامه های ورزشی و استفاده از امکانات ورزشی استان و همچنین برگزاری بسته روایت پیشرفت خواهد بود.

  • منبع خبر : خبرنگار ایرنا،