جابجایی ۱۲ میلیون مرسوله در سال گذشته/ افزایش ۳۰درصدی خرید اینترنتی/مبنای سرشماری سال ۱۴۰۵ ثبت پلاک هوشمند است
جابجایی ۱۲ میلیون مرسوله در سال گذشته/ افزایش ۳۰درصدی خرید اینترنتی/مبنای سرشماری سال ۱۴۰۵ ثبت پلاک هوشمند است

به گزارش ندای تجن به نقل از روابط‌عمومی اداره کل پست استان مازندران؛ مدیرکل پست مازندران  با بیان اینکه ماموران پست روزانه ۴۰ هزار مرسول‌ها را ۲۴ ساعته در سراسر کشور و استان جابجا می‌کنند  گفت: از این تعداد ۳۰ هزار مرسوله پستی از استان‌های مختلف وارد استان و ۱۰ تا ۱۵ هزار مرسوله از ۷۰۰ پایگاه […]


به گزارش ندای تجن به نقل از روابط‌عمومی اداره کل پست استان مازندران؛ مدیرکل پست مازندران  با بیان اینکه ماموران پست روزانه ۴۰ هزار مرسول‌ها را ۲۴ ساعته در سراسر کشور و استان جابجا می‌کنند  گفت: از این تعداد ۳۰ هزار مرسوله پستی از استان‌های مختلف وارد استان و ۱۰ تا ۱۵ هزار مرسوله از ۷۰۰ پایگاه پستی استان به سایر مناطق کشور ارسال می‌شود.

بخشی با بیان اینکه  ارسال مرسوله‌ها  سبب کاهش هزینه‌های جاری مردم، ادارات و دستگاه‌ها می‌شود. افزود: ۱۲میلیون مرسوله پستی پارسال در استان پذیرش شده است.

او به افزایش ۳۰ درصدی خرید‌های اینترنتی در استان اشاره کرد و گفت:خرید اینترنتی بواسطه فضا‌های مجازی از سال ۹۸ تاکنون روند صعودی گرفته بطوریکه هم اکنون این رقم به ۳۰۰ هزار مرسوله رسیده است.

بخشی به سرشماری عمومی نفوس و مسکن سال ۱۴۰۵ در کشور اشاره کرد و افزود: مبنای سر شماری در آن سال ثبت پلاک هوشمند خواهد بود و هدف از این اجرای طرح انطباق کد ملی با نشانی محل سکونت افراد است

او گفت: در این روش علاوه بر صرفه جویی قابل توجه در هزینه‌های سرشماری، اطلاعات دقیق‌تری از جمعیت شهر‌ها و روستا‌ها حاصل خواهد شد.